Allt blev bara jobbigt.

Min coach ringde mig, jag hade deckat av i sängen och sov förbi larmet klockan 8. Vaknade yrvaken klockan 11 av att hon ringde, kopplade inte vem som ringde så jag trodde först de var praktiken. Hon undrade hur det var med mig och hade inte riktigt hängt med på vad jag menade i mitt mail, jag som tyckte de va solklart.

Tydligen fick man inte hoppa av praktiken bara sådär utan anledning när det bara var 4 veckor men jag skulle höra av mig efter att jag varit hos doktorn idag, blev dock ingen doktortid idag utan hon i receptionen gav mig en telefontid imorgon mellan 3-4 har jag för mig (minnet är kort).

Ska dock ringa min coach och försöka ordna allt detta som nu har blivit jobbigt. Det är inte så roande och gå till en praktikplats där man inte behövs. Man städar och frontar varor för att det inte finns något annat att göra, hur kul känns det. Inte speciellt lärorikt heller..

Sen att vara hemma stup i kvarten för mitt huvud har bestämt sig för att hålla på är inte roligt de heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0