Dagens kram.

Ibland känner man sig så duktig att man vill ge sig själv en kram. Just en sån känsla stötte jag precis på , för igår när jag startade datorn så funkade inte mitt ljud som det skulle, gick inte att höja och sänka så bad lillebror om hjälp han brukar ju vara så duktig på sånt.  Dock inte igår, han kunde inte fixa han heller..

Idag, nästan precis gjorde jag ett försök att starta om datorn och se ifall de funkade. De gjorde det icke men jag blev lite smartare och kröp ner och drog ut sladden till baslådan sen satte jag i den igen och då kan ni ge er på att ljudet funkade.

HAPPY ME :D

Kommentarer
Postat av: iamkarolin

tack så mycket för kommentaren i min blogg :) den värmde efter alla nedstämda kommentarer jag fått på sistonde speciellt om att vara ärlig & grejer. de flesta tycker det är dumt,. men det är ju så skönt att skriva i bloggen eftersom man inte vet vem som läser, så vadådå om någon tycker något dumt :) jag är väldigt ärlig i min blogg och det gör mig också väldi8gt sårbar, men det är sånt man får ta. jag kör mitt race :)

2010-05-10 @ 22:27:37
URL: http://iamkarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0