En mysig dag.

Åkte hem till putte och var där en liten stund sen åkte vi till Bjuv och hämtade upp Martin och Ame och sen gasade jag vidare till Helsingborg. Hamnade i fel fil och kunde inte byta så fick ju köra en liten omväg men tillslut kom vi dit vi skulle och stod ute och dom tog en cigg efter en annan för att vi inte skulle komma för tidigt , eller något (;

Gick upp och hälsade på hos deras pappa & hans fru. Vi blev bjudna på jätte god mat och åt efterrätt, pratade en himla massa och lika torr humor som min egen pappa så man kan ju handskas med det hehe.. Jag tyckte att det var jätte trevligt och deras lägenhet var verkligen jätte vacker och nog den största balkong jag någonsin sett, eller det kanske är vanligt i Hbg-trakten? I dont know.

Efter några timmar var det dags att åka hemåt igen så lämnade av Martin & Ame hos sig och körde hem till putte och slängde mig på soffan. Är extremt trött men det är väl ingen ovanlighet seriöst när ska det gå över? Börjar bli jävligt jobbigt :/

Körde & lämnade putte på jobbet och sitter nu här hemma, ska skriva ut lite papper som ska med till intervjun imorgon. För ja det är äntligen måndag då och arbetsintervju, får väl inte hoppas för mycket för då blir man besviken om det inte blir så positivt som man hoppas på så jag tar det som det kommer I guess. Men ett jobb hade inte suttit fel, jag vet ju att en utomlandsresa blir av ifall jag får jobb.. Thats something I have to do (;

Nåväl, stuff to do now. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0