Inställt.

Vaknade imiddags av att mobilen ringde, det var min coach hon ville bara meddela att mötet idag var inställt så de va bara säga okej och hejdå. La huvudet på kudden igen och sov en liten stund. Fick sms av Pernilla som sa att hon sket i stallet och sånt..

Gick upp, gjorde vid mig, satt och uggla lite sen drog jag hem till Pernilla för att lämna en sak till henne , så satt vi och snackade en stund. Jag fick konstigt med mina ögon igen och återigen kom huvudvärk direkt efter så får väl kontakta läkaren igen :/

Åkte till Klippan och tankade bilen sen körde jag hem till putte igen, lyssnade på hans musik en stund sen stack vi ner till byn och beställde thaimat, köpte läsk och körde hem. Nära-döden-upplevelsen, sen hemgång ..

Åt mat, kollade svensson svensson, somnade på soffan, satt ute på balkongen, brottades och sen kom tobbe hem från tysklands-resan. Sa hejdå sen körde jag putte till jobbet och sen kom jag hem och nu ska jag slänga mig i säng och kolla film eller något i den stilen.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0