Kompa eller inte kompa?

Det är frågan..

Har druckit en kopp vanilj te och känner mig törstigare än någonsin, fryser gör jag också och det är ingen ovanlighet. Hade tänkt byta om till skönare kläder, sätta igång en film eller två och mysa ner mig. Äta upp mina sista kex och allmänt ta det lugnt..

Tiden avgör vad som sker.. Imorgon är det dock tillbaka till Eductus och då ska vi ha intervjuteknik, ska bli spännande och se hur vi ska göra de men jag hoppas att det blir kul iallafall och lärorikt. Jag vill växa som person. Känner ju redan att jag vågat ta ett extra steg ut genom att våga ringa & ta mig till ställen utan att dö av nervositet så lite har jag nog växt kan jag tycka..

Nåväl, nu blir det slappe & sånt .. Godkväll/Godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0