Lördagen 15 Maj.

Bakis like hell kan jag ju börja att säga, har legat halv vaken sen halv 12 tiden men tillslut orkade jag inte ligga kvar så fick datanörda mig lite istället.

Igår stod jag på croms toalett och kräktes i kors med en kompis, första gången hahahaha. Saken är den att jag är ganska så lätt äcklad när det kommer till att folk ska harkla sig och spotta bara så jag stod i ett hörn och höll för öronen men hörde ändå och det byggde upp ett stort illamående så jag fick vända mig till toaletten och stå där och kräka i all evighet har nog aldrig kräkts så mycket förut. Ruskit äckligt. Men va tvungen att dela med mig av de iallafall :P hahahaha..

Och nu sitter jag då och väntar på att putte ska få tummarna loss och gå upp..

Släkten ska grilla idag men dit kommer inte jag för jag är inte kör duglig och dessutom vågade inte min lilla pojke följa med mig dit så kanske inte någon större skada skedd..

Nåväl, fortsatt trevlig helg! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0