Måndagen 10 Maj.

Godmorgon!

Har gjort ännu ett misslyckat försök att få tag i min praktikplats, förstår inte vad dom ska ha telefon till när dom inte kan svara :/ Och finns tyvärr inte mycket annat jag kan göra så jag ska försöka ta ett snack med min coach idag. Vill avbryta min praktik för jag kommer ingen vart och med huvudet så vet jag ju inte längre hur mycket jag kommer stanna hemma och hur mycket jag kan gå iväg. Känner mig som jätte dålig arbetskraft men kan inte riktigt själv styra över de. Nåväl.

Ska tillbaka till sängen en timme för sen ska jag ringa doktorn och se ifall jag ska ner där idag igen eller hur vi ska göra. Nåväl, ha en underbar dag. Solen skiner så jag hoppas på en fin dag (:

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)



kram

2010-05-10 @ 08:27:50
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0