Piggnade till snabbt.

Jag tror att det är min bästaväns förtjänst, just i detta sammanhang snackar jag såklart om hustlern. Det var längesen jag drack det och jag får en ganska bra energikick av det, yeay.. Hoppas ändå på att dagen går snabbt och att det finns att göra mesta delen av dagen så att jag inte står och glor för dötid är det värsta jag vet. Då kan man lika gärna ligga hemma och sova är min mening (; hahahah..
 
Har ont i ryggen också efter allt läskbärande igår, ja jag vet jag är en aning klen men jag är en flicka utan muskler för jag anser att det är killen som ska ha musklerna , det är snyggast så (;
 
fortsatt trevlig dag allesammans, nu ska jag stänga ner datorn och packa ihop mina grejer och dylikt.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0