Söndagen 16 Maj.

En tanke går ut till min mormor för idag skulle ha varit hennes födelsedag ♥

Sen vill jag säga att uttrycket "Du kan inte lära en gammal hund att sitta", det kan stämma men kan man inte bryta mönstret. Jag menar en person utan självförtroende borde kunna bryta den onda cirkeln hur ska jag annars komma över något ..

Jag har nämnt förut att jag är svartsjuk men det ligger egentligen hos mig själv, bristen på självförtroende och rädslan att hela tiden tro man ska bli utbytt mot någon bättre för att man själv inte är bra nog. Det är svårt att bearbeta bort dom tankarna men nog borde det väl gå? Ska man annars gå hela livet och tro att man aldrig ska räcka till..

Fck that, det kan jag inte leva med. Istället ska jag kicka ass och visa att jag är fasen bra nog precis som jag kommer bli och att jag kan vara världsbäst. Jag duger och jag är inte ful. Inte sketans ful iallafall (;

Nej natten och bristen på sömn får ens tankar att gå i hundra nittio och jag vill skriva värsta långa meddelandet men jag ska försöka jobba på att inte vara klängig, jag ska vara cool. Men det är svårt när man är värsta emoungen för det är precis vad jag är. Jag är lätt en av dom känsligaste personer som jag känner iallafall, gråter för absolut ingenting och det är minsann inte så himla roligt vill jag be & tala om för er.

Fast det positiva med det är att jag också är extremt glad, att jag blir glad för absolut ingenting också. Thats nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0