Tisdagen 1 Juni.

Har ont i knäna så jag kan inte sova, denna värk är sån som när man har haft böjda knän för länge. Skit jobbigt för hur mycket jag än sträcker på dom så vill det inte försvinna. Har legat i sängen i två timmar, kan säga att somna är inte det lättaste.

Måste egentligen sova typ nu eller om någon timme för klockan 8 ringer kl för sista gången och då ska jag upp och ta en snabbdusch, dricka en hustler och äta en pan pizza för jag fick aldrig i mig någon mat. Orkar inte tugga. Det gör jag så bra när jag tjabbar så det räcker, dricker vatten och hoppas jag kan hålla mig tills imorgonbitti.

Klockan 10 ska jag vara i Helsingborg, skriva på mina papper hos manpower sen ta reda på när jag börjar jobba, men alltså ni fattar nog inte vilken jävla känsla det är att få jobb efter så långt tid ifrån. Att veta att man snart ska ta del av en riktig lön och inte några fjuttiga tusenlappar från arbetsförmedlingen. Nej detta är fan guldvärt. Detta glädjer mig väldigt mycket för detta betyder att jag har pengar i sommar och kan roa mig utan att känna mig strandad..

Nej sängen kallar, dags att ge det ett nytt försök. Godnatt!

Walk a mile in my shoes.

Kommentarer
Postat av: Karolin.

älskar skorna :D

2010-06-01 @ 14:38:44
URL: http://iamkphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0