Alltså vad har hänt?

Jag sitter här en lördag kväll, det känns som söndag och jag funderar på om jag inte hellre jobbat nu? Whats up with that? Jag är ju helt körd i huvudet.. Men min energi är totalt bort blåst, nu när klockan börjar närma sig kväll mer & mer kommer den tillbaka.

Jag somnade efter sju i morse, gick upp runt jag vet inte när. Åt middag. Snackade med Natha och avblåste kvällens träff och lät henne flyga fritt i Hbg istället. Skaka rumpa och sånt latjande då jag själv inte alls orkar eller har suget till det.

Har skrivit ut mitt papper och ska skicka iväg ansökan till livsmedelsförbundet i veckan. Komma med i facket är en bra sak nu när man har någorlunda stabil inkomst. Så man får en hjälpande hand ifall man skulle hamna på den inte så stabila sidan igen. Inget jag strävar efter men man vet aldrig när efterfrågan försvinner. Vill inte gärna stå där med lång näsa.

Annars? Det känns verkligen som söndag. Totalt segt är vad det är.

There's no one to blame.

Kommentarer
Postat av: Natha

hahahah va söt du är gumman, lät mig flyga fritt i Helsingborg ;D Men nästa helg är de du och jag som myser med en film å en massa onyttigheter :D <3

2010-11-14 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0