Charlie bit me.


Det finns inget ord som sätter sig rätt, men wierd är väl det som kommer närmast. Jag brukar vakna upp med blåmärken som inte var där innan, några gånger har det hänt att min lillasyster har haft blåmärken på exakt samma ställe på sig själv. Detta är bra konstigt.

I fredags hade jag bara armar hos Frida och när jag var på toaletten med Sandra & Pernilla såg jag märke på min arm, det ser ut som någon har bitit mig men det är inte någon som har gjort detta, det är något jag vaknat upp med igen. Jag börjar ifråga sätta om det inte pågår något underligt i vårat hus. Frågade min syster, hon hade dock inte något märke och ingen har bitit henne så denna gång är det bara jag. Men det är ändå bra konstigt.

Oh heaven is a place on earth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0