Dagens jobbpass.

Har varit helt okej, fick lite små besök så man kunde skratta och snacka och allt de där också. Av både den ena och den andra. Sen tjugo över åtta kom dom och frågade om jag ville jobba över, utan att tveka svarade jag ja. Varför inte, har inget mer speciellt att göra. Som sagt så lever jag för jobbet nu då jag vet att det kanske snart blir uppehåll.

Snurrade ner till arraksbollarna och där blev det senare städning med en del skratt. Sen i omklädningsrummet skulle man tro att alla var övertrötta. Skratt för inget, men sånt gillas. Sånt gör att man trivs på jobbet, yeah!

Dock kan jag tycka mina vinterskor är värdelösa för dom är inte vattentäta, märks inte iaf. Och med tanke på att snö smälter och blir blött så kan man ju tycka att just vinterskor liksom gummistövlar borde vara vattentäta! Dagens minus vill jag påpeka.

Dagens plus går ju lätt till att mitt kontrakt förlängs plus att jag kanske kommer jobba natt nu tre veckor framåt. Om jag har tur iallafall! Me like.

To succed you have to stop being ordinary and be legend- wait for it  -dary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0