Godmiddag.

På ett sätt är det väldigt skönt med att jag har natt i två veckor till. För mitt dygn är total förstört. Jag kan inte sova på nätterna. Jag sover bort hela dagarna och somnar under dagen också. Vaknar till liv vid tio tiden och framåt. Jag ser inte framemot när jag måste på allvar vända rätt allt då jag ska börja på dom normala skiften igen.

Nåväl, det är fars dag idag. Morfar är här. Vi ska äta kycklingmiddag och ha det trevlish. Jo så att nu ska jag väl också pallra mig upp for real. Är ruskit trött för jag sover så himla dåligt, rullar runder och vaknar trehundratusen gånger om natten/morgonen.

I feel sorry for myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0