Tisdagen 16 November.

Första natten i veckan går alltid fort, den tanken kom efter att Pompom sa att gör inte varje måndagkväll det?. Jo sant. Denna natten gick från halv tolv till halv fyra på typ en kvart. Okej lite överdriv kanske men det gick fort. Vet att natten inatt inte kommer göra det då vi ska väga vilket blir att sitta på en stol och kolla på en maskin i en halv timme tills man kommer därifrån. Nåväl, ska inte gnälla. Kan ju äta pepparkakor samtidigt (;

Fick en väldigt bra start på natten som gett mig glädje nästintill hela natten. Yäääällo.

Och nu funderar jag på att sova men är inte trött, jo lite i vänster ögat men det räcker inte. Dessutom är jag hungrig, ville göra äggröra men osten luktade typ fis så hela matlusten försvann, även om jag fortfarande är hungrig. Men orka äta macka, det äter jag på jobbet så det räcker & blir över.

Får väl bli stekt ägg då, hört att ägg är bra. Men mot vad vet jag inte, bara hört.. Så vi kör på ägg. Sen blir det ett avsnitt Bones och efter det ska jag krama kudden dunder hårt. Snaaaaark till sen eftermiddag I guess.

All I want is a life full of laughters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0