Torsdagen 11 November.

Mörkt hår är som het sommar dag med glass. Tycker alla ljushuen blir mörka nu för tiden men det känns kanske som en mer mogen hårfärg? Jag vet inte. Jag trivs bättre i det, därför stannar jag i det. Även om jag gärna bytat till någon annan hårfärg för att gå mot strömmen.

Natten inatt har inte gått så bra, känns som vart jag än gick så cp'ade kakorna sig. Sen vid halv fem så var min energi så slut att jag bara ville hem. Ont i hela kroppen och frusen var jag också. Trevligt avslut när man såg sitt tanke hue .. Mähä..

Sova - Vakna - Äta - PN? - Jobb - FCKING HELG!! :D

Det är ingen glädje att vara sysslolös, det roliga är att ha mycket att göra och strunta i att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0