Torsdagen 18 November.

Då var jag hemma igen. Efter en halv sleden natt. Jag var en aning trött men typ vid tre så blev jag pigg och tiden gick helt plötsligt snabbare. Sånt gillar jag minsann. Fick höra mer dra-på-smile-bandet-saker idag. I love it.

På måndag är det möte innan jobbet, eftersom jag går "ständig" natt nu nästa vecka också så tyckte ena förmannen att jag också borde gå dit då jag frågade om det även räknade med mig. Detta gör att jag ska vara på jobbet 20.15 istället för 21.00. DET KOMMER BLI EN LÅNG MÅNDAG! :O , bara jag får pengar för dom extra 45 minuterna så gnäller inte jag (:

Nu ska man försöka sova lite så man är människa nog att ta sig utanför huset i eftermiddag. Good luck with that!

The truth, is all that you cant say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0