Torsdagen 25 November.

Ikväll intas min sista natt. Det känns sorligt men samtidigt så kan jag känna att det är skönt för kanske att min ork och mitt sociala liv utanför jobbet ökar. Sammanlagt blev det sju veckor, inte illa pinkat. Klargör dessutom en sak, att samtidigt som jag tycker det ska bli skönt med vanliga skiften (som jag hoppas jag kommer in i snabbt) så nekar jag inte en sekund till att ta mer natt om det i framtiden skulle komma på frågan. Inte ens sekund.

Om man skulle försöka sova, men först en kanelbulle. Eller tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0