Torsdagen 4 November.

Skickade iväg önskemål om att också få jobba 8h's på jobbet ibland då jag tycker det ofta är samma folk som får göra det. Skickade även iväg ett mail till en annan på MP för att fråga hur mötet gick och om förlängning var möjligt för jag ville gärna förlänga mitt kontrakt.

Jag blev uppsatt i mallen som person att jobba 8h's men nattarbetet börjar 45-46 & 47 fick jag veta så glad är jag om det verkligen blir så, plus att mitt kontrakt förlängs till den 17 December. Mer om det på tisdag då min kontakt på MP troligen kommer till Gille i nästa vecka. Skulle bli mer info till alla senare, men oh happy day!

Sånt här gillar man att vakna till, en helt underbar start!

Guys want to be girls first love, girls want to be guys last romance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0