Det trycker.

Huvudet bultar och mitt älskade illamående vill aldrig lämna mig. Det är tur att man slipper känna sig ensam såhär i den mörka höstkvällen. Det är ju något att va glad över. Men det är något annat som trycker också, men jag kan fortfarande inte sätta fingret på det. Det är därför jag lämnas sömnlös. Vilket jag kommer bli även denna natt. Så nu ska jag underhålla mig med Cougar town, dricka vatten och hoppas att den fysiska smärtan lättar på trycket.

I rather feel pain than nothing at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0