Duktigt trött.

Fast ska väl egentligen ändra rubriken för at the moment så känner jag energin komma tillbaka. Men idag har jag varit tröttare än tidigare i veckan (som jag skrev förut också). Det är som andra natt veckan, den veckan var värst. Men nu har jag mina metoder. Pappa sa att då får du väl vila extra. Har all mat tills imorgon hemma så iväg ska jag inte. Hustlern är också hemma så köra och handla behövs inte alls. Där av ska jag sova hela dagen. Till 4 - 5 om det behövs. Det får jag. Det behöver jag. Så ja det ska jag göra. Om det behövs imorgon vill säga.

Nu fixa mina mackor, föna håret helt torrt och sen bara vänta tills klockan slår halv åtta, då är det dags att hoppa ut i bilen och köra mot jobb.

Time to get ready for work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0