Fredagen 8 oktober.

Hemma från min sista natt på Gille. Men vem vet kanske kan bli mer? Om man har tur. Första veckan gick helt okej och nu andra veckan blev det en hel del sova bort dagarna DÄRFÖR kan jag tycka att det ska bli skönt att gå tillbaka till de normala skiften. Samtidigt tar jag gärna på mig nattpass igen om det skulle komma för att jag gillade det och man vänjer sig snabbt att jag sen förlorar vaken tid på dagtid kan spela mindre roll för det blir mer pengar i kassan ;D

Inatt har dock varit min segaste natt, var riktigt seg startad. Stod dock och asgarvade åt mig själv, alltså i huvudet inte på riktigt. Tänkte tillbaka till när jag halv sov på soffan och frågade Dess "varför ska inte du till skolan?" hennes svar "men MY?" ... just det, klockan va kvart i åtta på kvällen inte morgonen. Vid två? började jag väl vakna lite men segheten tog över stundvis. Klockan fem vaknade jag dock och nu kommer det va omöjligt att sova, funderar på att skita i att sova men då kanske jag somnar på fredagsmyset och det är inte okej så slänger i mig smörgåstårta & varm oboy och hoppas att det nockar ut mig, tvivlar dock starkt på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0