Godkväll.

Ikväll händer minsann inte mycket i mitt liv, tycker jag somnar mest. Inte okej. Inte någonstans. Min dag har sett ut på följande sett att jag har jobbat fram till tjugo i tolv sen hade vi informations möte efter jobb för att det ska bli lite ändring på hur vi snurrar osv på måndag och fram över.

Efter det körde jag inom systembolaget i Öa för att ifall jag var sugen på fest. Då var jag sugen iallafall. Kom hem och dittade lite överrallt på datorn, tog en micromat och värmde sen åt jag upp den och kollade Las Vegas lite. Tog en powernap på tre timmar sen var jag död.

Satt vid datorn en stund sen skulle jag bara slänga mig på sängen i väntan, i väntan på vad vet jag inte riktigt. Istället råkade jag somna och nu känns hela kvällen förstörd. Helt off. Whats that all about? Dessutom tappar jag lite på att alltid behöva köra. Jag tycker det börjar bli en aning segt. Jag vill väl också komma hem och sova i min säng efter en fest inte behöva sova över hos kompisar hela tiden. Vill ibland vara själv när jag är bakis därför att jag inte är levandes. Nej jag är lite off ikväll. Blir hemma för orkar inte mer. Hade kunnat somna igen.

Cant keep my eyes open, just want to fall asleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0