Ledsen i ögat.

Det är sånt här som är nackdelen med att vara via MP, att man kan inte planera mycket. Trodde dock (vilket inte är tillåtet då man aldrig vet) att jag skulle jobba FM hela veckan så därför har jag planer imorgon em vilket dels innehåller fotografi till körkortet för mina papper kom och det är ända som ska fixas sen äntligen får jag mitt nya körkort och grejs. Så var tvungen att byta bort min EM mot ledighet eller att dom ringer in mig imorgonbitti det vet jag inte. Kan hålla tummarna även om jag imorgon om dom ringer kommer dö men men smällar man får ta. Kan inte förstå att jag My Svensson väljer bort en eftermiddag mot en förmiddag men ibland måste man väl. Vill inte ha några synpunkter på att kortet kan tas en annan dag, jag har gjort valet att göra det imorgon för att få det gjort för mitt ID kort går ut om två veckor och jag har alltid så ont om tid. osv osv osv.

I will speak for myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0