Måndagen 11 Oktober.

Det trycker fortfarande. Legat i sängen mest hela dagen. En tidig morgon väntas, åter till jobb. Ångest på att skrapa rutor redan kanske? Fast det har jag väntat mig eftersom Hlm's borna gjort det redan förra veckan eller så.

Sen är bilderna äntligen signade och dom flesta har åkt upp på FB. Ni som inte har mig som vän där kommer troligen få se ett antal bilder ni också, för dom kommer garanterat upp här med. För jag gillar dom, dom är väldigt fina! (:

Hearing something that kills you inside. And having to act like you're fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0