Nu börjas det igen.

Den där härliga känslan av illamående till och från. Mått illa tre nätter av tre, men jag är inte sjuk jag mår bara illa.

Först var det lite kul, jag la märke till detta för fem månader sen typ och då efter sett en person. Jag påstod mig vara allergisk då jag mådde illa en hel vecka efter jag sett den. Nästa gång likadant. Men sen kom illamåendet hit & dit även utan att se den så nja kunde inte längre kör på allergisk reaktion.

Sen började alla påpeka & fråga om jag inte var gravid, vilket jag inte är. Dels ser det inte ut som jag skulle vara i typ 6-7månaden och sen har jag kollat mig för att va på den säkra sidan. Hade inte gärna velat ha den situationen just nu. Så nej inte är det de så snart får jag kanske åka till läkaren så dom får ställa en prognos och se vad som är fel på mig för det är väldigt jobbigt att gå runt o må illa hela tiden.

Just thinking of you makes me sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0