Små bakis.

Åkte till Klippan och började dricka tillsammans med Pernilla till Idol. Senare kom även Malin, Sam, Jimjim, Jim & Hampus så efter en stund så åkte vi till Groggen och festade där hela natten. Wii. Musik. Dans. Pungar. Snack. Skratt. Sång. Konstiga låtar. Vänner. Fun. Jodå, runt fyra - fem tiden rundades det av och vi begav oss tillbaka till Andre och sov några timmar.

Hemma och väntar på mat, ska köra och handla. Väntar på besked. Kanske fest. Kanske maskerad. Kanske inget. Kanske kanske kanske. Vad kvällen erbjuder vet jag inte till hundra procent men något blir det. Är små bakis så hade inte blivit ledsen om det blivit en lugn hemma kväll men som sagt så väntar jag på besked. Men troligen blir det alkoholintag ikväll igen.

My glass is empty, that sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0