Svårt somnad.

Låg i sängen och försökte somna. Var nog till och med nära att somna när mobilen ringde. Skyddat nr. Nej det är inte jobb jag skiter i att svara. Andra gången. Tänk om det är jobb. Jag svarade. Det var tandläkaren. Ett evigt tjat om att jag avbokar hela tiden, sa till henne att jag jobbar skift och jobbet går före. Utan jobb har jag inte pengar att betala tandläkaren. Ett evigt tjat. Jag blev sur. Vi la på. När jag håller på att somna igen så ringer skyddat nr igen. Jag svarar det är minsann hon igen. AAAAH! Blev jätte sur när jag lagt på. Komma och förstöra min insomning sådär. Tog långt tid. Men 9 somnade jag väl kanske, eller halv tio. Nöt.

Så när klockan ringde vid 2 så snoozade jag länge. En hel timme gick med snoozandet men nu är jag uppe. Någerlunda pigg? Ska kolla jobb på AF, bara checka läget lite. In med en lasagne i ugnen och bara vänta på att maten ska bli klar. Det är kallt på mitt rum så jag ska krypa ner under täcket igen snarast.

Its such a beautiful day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0