Tryna free myself from loving again.

Jag är inte rädd. Bara det att rätt killar finns inte här. Vill inte ha någon som är feg eller rädd. Vill ha någon som är mogen men som får mig att skratta. Någon som kan prata, för även killar kan öppna upp sig. Men viktigast av allt är att jag kan lita på honom, för utan det går jag in i samma spår igen och då mår jag dåligt och tappar allt. Kommer inte stanna i något sånt igen. Det är inte värt det. Mitt mående är viktigare än sällskap.

Why stay with someone who makes you other than happy?
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0