Två med idag.

Har bara inatt och imorgonnatt kvar på mitt nattskift sen ska jag tillbaka till det vanliga igen. Vem vet finns kanske chans till mer natt? Hade jag inte tackat nej till. Inte alls.

Vad som dock kommer att bli svårt är väl att få tillbaka den normala dygnsrytmn för det saknar jag totalt idags läget. Är rädd att helgen inte räcker till och därför skämtade jag till det med att jag behövde tjänstledigt. Dock missförstådd.

Men det är jag van vid så jag fortsätter mitt race med kortskrivna meningar från huvudet och en hel del kodord. För ni ska inte förstå mig. Förståelsen ger jag min närhet ni kan leva med mig som ett mysterium. Nåväl, nu var det matlagning på schemat. Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0