Veckans sista natt.

Den går jag på om 4½h, känner mig lagom glad för det. Jag är så otroligt trött idag också så känns skönt att det bara är idag också sen en helg att vila upp sig på. Små önska att jag hade fler lediga timmar så att jag kunde sova lite till men får glatt vänta till imorgonbitti ;P

Imorgon får jag bemanningen för nästa vecka. Väntar med spänning på om jag kommer tillbaka till dom "normala" skiften eller blir kvar på natten. Överraskning så att säga.

Get by the hard times in life with friends around you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0