Vill göra en Katrin.

För jag tror att jag någon gång för längesen läste på hennes blogg att hon gjorde permanent hårborttagning sak. Det vill jag också göra för på vissa ställe borde det inte finnas hår. Aldrig någonsin i mina unga dar. Fritt ska det vara. Sen att folk säger att man är pedofil för att man gillar det lent för att små barn ser ut så kan kvitta. Dont like hair unless its on the head.

Plus. Tycker dom som tänker pedo för att man gillar hårlöst är dom som är konstiga. Jag tänker fräscht. Sen är det självklart upp till var och en. Jag inspekterar inte andra, men jag kan ändå säga vad jag föredrar.

Hair or no hair, that is the question.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0