Att sälja sig själv är ett måste.

Tolka mig gärna på rätt sätt, men jag tror att man måste sälja sig själv för att komma någonstans. Jag skulle nog kunna säga att jag på ett sätt ser mig själv som ett varumärke, för att hela livet så måste jag marknadsföra mig, sälja mig på bästa möjliga sätt för att komma in på arbetsmarknaden.

Jag har fått en liten affärsidé, frågan är bara om jag kommer att ha självförtroende nog att genomföra det för alla människor kan få idéer, det är att genomföra dom som gör oss unika. Va aldrig rädd för att ha drömmar, det är något att sträva efter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0