Då var det helg.

En väldigt snabb dag på jobbet, visserligen var jag ju inte där förän tjugo över sju och sen kaffepaus dirr nästan. Efter det rullade dagen på, kaoset gjorde att man inte kollade klockan, dessutom tvinga jag mig själv att inte kolla hela tiden. Helt plötsligt kom någon och bytade av mig, då var det bara att köra hemåt.

Nu ska jag snart göra middag, kolla någon film / serie och sen powernapa lite. Senare idag/kväll ska jag leka med Sandrutti, vad som sker no idea men något kul blir det säkert. Annars får vi prata, för det kan man aldrig göra för mycket ;D höhö.. Nej nej nu ska jag fixa & dona lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0