Dagens jobbpass.

Vickie kom typ 10 över 6. 6,25 är tiden då vi börjar jobba. Stå på gasen och jodå vi hann komma i tid (;

In i dimman säger jag bara. Det är allt. Kändes som en dröm, huvudvärken satte sig på ögonen och dämpade till. Kaoset på morgonen gjorde att jag satt fast på en plats en timme och nästa snurr stanna jag ytterligare en timme på nästa plats. Nåväl, ingen större skada skedd inte.

Vid skakets första plats blev jag så trött i huvudet och zombiegjord att jag trodde jag skulle slå huvudet i kakorna och decka. Hade inte en sådan otur, tacka fan för det! Sista timmen blev stress med dessa dubbla chokladflarnen, men tack tiden gick fortare och helt plötsligt skulle man hem. TACK!!

Med ett samtal känns allting plötsligt lättare, inte such a big deal. Blir nog bra. Imorgon är det min tur att köra, får hoppas Vickie kommer i tid så jag slipper stå på gasen för med min bil vet man aldrig om man åker av i svängarna om det går för fort (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0