Fredagen 10 September.

Blev en halv sen natt, en tidig morgon och en jävligt trött My. Snoozade typ till tio över sju, halv åtta skulle jag köra mot jobb. Drack hustler, klädde på mig & slängde i mig en macka. Öste musik, körde mot jobb, knacka på rutan & tacka gudarna för att någon var i omklädningsrummet annars hade jag inte kommit in.

Bytade om, hittade förmannen (borde det inte heta förkvinnan då hon är kvinna?) fick mina uppgifter, började jobba. Tiden gick sakta sakta sakta. Sista timmen gick ännu slöare bara för att jag råkade kolla klockan typ hela tiden. Sen äntligen kom andra skiftet och bytade av oss så vi kunde gå hem.

Nu håller jag helg. Körde hem, öste musik. Kom hem. Det första jag gör är går ner i vår mörka källare och börjar tvätta, what? En fredag? Men jo mina kläder behöver bli rena om jag ska slippa gå naken i helgen (; Efter det så blev det en dusch, men nu tänkte jag köra lite hip hop abs i vardagsrummet så duschen va väl smått onödig!

På denna bilden är det min mun jag gillar, den blev bra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0