Jag talar sanning, jag lovar.

Idag har jag faktiskt tränat lite. Efter min dusch (som jag fortfarande tyckte jag tog för tidigt) så tog jag lite nakenbilder, okej kanske inte nakna men iaf. Sen efter det fick jag en snilleblixt för jag hade energi från ingenstans så drack lite mer hustler och satte igång ena Hiphop Abs skivan och började försöka dansa med i "Learn how to dance" men ja det gick väl inte så bra så jag gav upp och körde ett 25 minuters pass istället. Usch svettigt!

Ringde på dörren och där utanför stod min grannfru Jennie. Efter lite traggande bjöd jag in henne och vi skulle båda dansa. Gav upp och startade ett nytt pass. Jennie försvann för lillebror kom hem och jag försökte träna men hade tappat all lust så jag stängde av tvn och gick in och gjorde vad jag gör bäst vilket är ugglar framför datorn haha.

Men se, lite har jag gjort och det kändes i insidan av låren och min mage ska bli odallrig och fin (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0