Lördagen 18 September.

Hellu, då var man tillbaka framför datorn igen.

Kvällen började med tacos hemma då min lillasyster som sagt fyllde år. Grannarna va överbjudna på lite mat & så. Tyckte jag kände mig populär då flera ansikten hörde av sig till mig, vilket inte händer så ofta . Jo någon av dom men inte alla på samma gång sådär. Nåväl, hade bestämt med Sandra att vi skulle leka så jag gav mig ut i regnet med min tjooofrääs.

Visste dock inte det skulle va så läskigt, åkte på en liten vattenplaning och sen kom jag in i stundvisa ösregn där man inte såg ett skvatt typ. Jo bakljusena på bilen framför såg man lite smått. Tack för det annars hade jag nog inte vetat var vägen var. Låg på 70 på motorvägen några gånger. Körde av motorvägen och av i stisseland. Hem till Sandra. Lika snabbt igen hoppade vi in i hennes mammas bil och åkte till Hbg.

Drog till biosalongen och flirtade lite med killen i rutan, okej kanske inte men kunde varit (; Nåväl tillslut valde vi Salt som jag faktiskt velat se ett tag. Köpte popcorn & läsk sen gick vi in och satte oss. Filmen var väldigt bra!! (: Efter det körde vi till Oasen och plockade upp Tobbe och sen körde vi till Sandra där jag hämtade min bil och nu sitter jag här. Trött. Seg. Kanske dags för att slänga sig i sängen snart?

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är bra :D



Nu är klcokan över 12 så vad händer idag då? :D

2010-09-18 @ 01:15:13
URL: http://linnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0