Lördagen 4 September.

God eftermiddag!
Här har ni mig, lagom sleden & allt sånt här. Nyligen hemkommen och ska slänga mig i sängen en halv timme. Sen en jävla skön dusch, klädval och sminkning på det sen iväg och festa. Usch känner inte alls för det då jag typ sovit två timmar idag.

Igår åkte jag hem till JimJim på fest, snackade om att dra vidare men blev icke så och det var nog ganska bra för jag mådde lite halv illa. Hostade massor också fett jobbigt. Festade gjorde vi bra också, imorse vid 9 började vi väl bli sega och några nördade sig med Tibia och sen var det sänggång fy fan va nice! Vill jag lova.

Vaknade och va ju lagom varm och illamående hade jag väl halvt om halvt. Men tänkt sova bort det nu sen ösa på med hustler & musik. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0