One day at Familia with Jez.

Blev lite sådär halv spontant. En dusch. Hårföning. Plattning. Sminkning. Körning. Gåning. Shoppning. Ao ao ao. Nej men pappa undrade om jag kunde skjutsa töserna till Örkelljunga och då tänkte jag ska jag köra dit kan jag lika gärna ta Familia också så det blev en liten runda dit med Jez.

Kom där ifrån med sexxa stövlar från Deichmann ofc. Mysstrumpor & string från H&M .  And thats it. In på Maxi för att kolla skor, kom där ifrån med vinterskor i stl 34, skojar inte. Hur liten känner man inte sig då? Typ tretton ?? Whuuuut.

Ett snabbt bya varv och sen gasen i botten hem. Sitter här med mina stövlar på fötterna. MM MM MM!!!!!! Fast varför känns det som jag borde sova snart, varför känns det som att jag ska upp & jobba imorgon. Det är för fasen lördag imorgon, jag har lång ledigt ju fram till måndagkväll! NICE NICE NICE (:

Mina 34or ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0