Pinsamt läge.

Jag kan inte sluta tänka och min hjärna stör mig som bara den. Allt jag tänker på är hur mycket jag skäms, som att hela världen skulle veta för att det lyser om mig. Jag som tyckte att allting rullade på så fint, men nu, nu kan allting ändras på tre sekunder. Nej usch. Lite kräk på detta och ännu mer pinsamhet. Tackar & bugar, det är så roligt att vara mig. I alla lägen. Det är bara att gilla. Åh, ge mig morgondagen för jag SKA vara fri från detta imorgon.

Fast vem lurar jag, försöker inbilla mig själv men kommer inte vara så. Bara att ta tag i det, le och se glad ut. Sluta gråta och bara leva vidare. AWESOME it is. Ellor. Nej måste sova. sova sova sova, sluta tänka. 'Det är inte du som har gjort något fel'. Keep it in mind. sure. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0