Söndagen 5 September.

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Jag var inte alls på topp någonstans så jag segade mest. Blev bjuden på god mat och hade väldigt trevligt men drickan ville jag inte ens öppna. Förrän typ elva och då enbart för att smaka den nya cidern, inte så god så blev inte mycket av det.

Illamående & trött som ett as. Somnade. Försökte fixa lite skjuts. Sen skrattanfall & massa filmande av Sille & Robin när dom höll på och fula sig massa. Sen deckade jag med Sille på mina fötter. Sov på soffan, kunde inte röra mig & fåglarna väckte mig ett antal gånger.

Blev totalt väckt vid tio för Sille säger "My ska du sova bort hela dagen eller?" kollar kl och trodde jag skulle dö för den va ju bara barnet!! Fraajd kom och vi körde & handla frukost sen åkte jag med till Stisseland & jag och Sandra satt ute i solen och glassade.

Sen kom papi och hämtade mig, jag ska bara vakna till liv lite. Mår illa som fan, tror det är bristen av sömn i helgen som gör det men vad vet jag, jag är ingen doktor. Ska iaf snart köra & ha min kära bakissöndag med Natha. Kommer somna på hennes soffa garanterat.

Så bye bye igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0