Torsdagen 23 September.

Jag var lagom stressad imorse, jag vänder mig om och kollar mobilen den står på 5.53, AAAAAAAAAAAAAAAAAH panne som bara den. Rusar upp, på med byxor slänger grejer på sängen, öppnar en hustler som jag näst intill halsar, tar på mig linne & en tröja, av med tröjan för den skär sig med mössan (va fan har jag tid att kolla färger när jag börjar 6.25?? lagom moget liksom haha)...

Ut i köket möter pappa, jag brer en extra macka till jobbet för frukost hinner jag ju egentligen inte. Tar en pirog från frysen in i micron, in på toa och gör morgonsysslorna där och sen ut lika fort igen. Halv slänger i mig halva pirogen , vatten i mer flaskan ner i väskan. Slänger resterna från pirogen och slänger ut mig själv i bilen.

Gasar på, hinner i tid , fortsätter stressa på jobbet till typ halv 8 sen lugnar jag mig och känner tröttheten. Dricker en hustler på pausen efter och sen är det på det igen. Dagen har gått hyfsat fort, lagom stressigt och massa strul på ena linjen .. Nåväl, hemma är jag nu.

Mår illa så måste äta lite mat, träna? ta en dusch och sen försöka ta en normal bild? Aja, mat först & främst. Längtar ju lagom mycket till nästa lön, varit från jobbet enbart en dag och får jag den lön jag vill kan jag slänga över minst 8000kronor till sparkontot, kanske till och med 10 000 kronor. Så jävla glad att bo hemma hos mina föräldrar. Guldvärda!!!! Dom ska få en present en dag (: för jag älskar dom så!!!

frukost & en trött Maaz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0