Yes! Fick som jag ville.

För någon timme sedan ringde min mobil men jag svarade inte för jag sov men fick ett sms i samma veva också. Det stod: "Hej My, har bokat in dig inatt för en av tjejerna har blivit sjuk osv osv". Jag bara yes, då fick jag som jag ville. Att någon skulle sjuka sig så jag fick ta deras plats för att göra det enklare med tidrapporteringen. Oh happy day!

Fast samtidigt så känns det smått kontigt. Igår vid denna tiden på dygnet kändes det som det var en evighet tills jag började jobba. Ja jag var ju t.o.m på Väla & Ikea med Natta, men idag känns det som jag inte hinner något för det snart är jobb :O    Men sova en sväng innan jobb idag, det ska jag. Det måste jag . Annars kommer jag dö inatt. Och det vill jag helst inte, såklart (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0