2 veckor, 2 veckor, 2 veckor!

Wee-hoo. Tänk att vi från början hade 17 veckor och en dag till vi skulle åka iväg, nu står vi här och trampar på onsdag och det är två veckor kvar. Imorgon, en hel jobbe vecka och måndagen sen är det inte mer jobb förän den efter den 19e Maj när vi är hemma igen. Lagom taggad, eller inte. Har inte ens tagit fram resväska, har inte ens någon bikini (fast en är beställd dock), har ingen aning vad jag ska ha med mig, så jo taggad är jag nog på att komma iväg men redo kan jag nog inte säga :p Fast det är två veckor kvar, så det är lugnt. Gott om tid (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0