About yesterday.

Oj helt glömt att köra en snabbversion av gårdagen. Satt hemma och vaknade till liv där runt tio, uppdaterade min status på facebook, där jag frågade vad folk gjorde. Logga in på Chatten och Kviding bjöd hem mig på förfest hos honom sen vidare på fest.

Så hoppade in i duschen och gjorde vid mig i racer, ja jag hann med att uppdatera bloggen innan för man har alltid tid med datorn hur stressigt man än tycker att livet är :p haha. Nåväl, körde till Perstorp och hittade rätt väg direkt. Skicka ett sms att jag var framme ingen kom, fick ringa Jimjim så han kom och öppnade dörren. Öppnade upp en cider och när alla var klara så drog vi ut i mörkret.

Killarna skulle köpa cigg så blev inom Statoil och sen drog vi till Sofia en sväng och sen vidare till Robert där nästan resten av kvällen spenderades. Blev lite knas där så vi fick dra vidare och sen blev det landa i en säng och sova. Vaknade upp vid nio imorse av att Curry reste sig från soffan. Gick ut på balkongen och njöt av vädret, skit nice!

Sen kom Kviding hem och Curry stack och jag blev bakis, några timmar senare körde jag hem och har degat här hela dagen. Tyckte det var kul igår och det är allt för sällan folk har hemmafester, därför dra ut till stan eller Ängelholm är inget jag gillar längre, det är inte värt att lägga massa pengar på det och så är det inte helt hundra och dagen efter vill jag dö ..




Hemma hos Robert.

Kviding, strike a pose.


Robert ser glad ut och Sara strike'ar en pose.


Louie är fotokåt och hamnar med på alla bilder. Jimjim är mitt uppe i ett samtal och André strippar av sig tröjan.

Avslutningsbilden, fick inte så många bilder igår men hade annat för mig så som att dricka och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0