Dag ett är avklarad.

Wihoooo.. Måste säga att stess och hustler är en väldigt bra kombination, så länge stressen är kvar i kroppen vill säga. Jag hade så mycket energi och var fortfarande helt bubblig i magen när jag kom till jobb. Måste säga att jag var riktigt glad idag över att stå där igen :o

Nåväl, efter någon timme så började jag lugna ner mig och stressen som fanns där sen imorse var som bortblåst, och då tyckte jag att energin från husltern också försvann och med ens var jag trött och gäspig hrm.

När jag kom till linje sex, bandet med chokladflarn så fick jag börja med att städa. Det hade blivit något kludd med chokladen, bandet skulle inte gå mer idag så efter städningen tog jag någon på paus och sen hörde jag "då får vi skicka hem". Jag pep iväg med en pall fort för tänkte ser dom inte mig, så skickar dom inte hem mig. HAHA. När jag kom tillbaka så frågade dom 'är du på sexan?' - Jaaa och försökte göra mig mini.. 'Då får du tyvärr gå hem' .. Så jag och två(tre?) andra fick tyvärr gå hem tidigare. Skulle egentligen jobbat till fem över tio men men, får ta det imorgon istället (:

Jag är lika glad därför att jag har fastanställning, och ja its a big deal (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0