Fredagen 22 April.

Godmorgon eller godnatt? Är nu hemkommen från grannarna. Blev en trevlig grillning och sen utvecklades kvällen med dricka, för min del blev det kanske en eller två liter cola och ett jävla rännande på dass. Skratt, svett & tårar? Nu är jag hemma och ska krypa ner i sängen, haha kom hem lagom till larmet på mobilen skulle ringa. Den har förövrigt varit hemma hela kvällen, trodde inte jag skulle va borta så länge :p

Om jag kommer somna nu? Känns lagom svårt då jag fortfarande är hög på cola men visst, jag ska försöka. Så godnatt eller godmorgon beroende på vilket som tilltalar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0