Halva veckan är gjord.

Gött känns det att sitta hemma. Håller på med maten, blir snabbisar med felix köttfärssås och kokt broccoli. Jo här kör vi på med fin fin middag! HA. Är hungrig och mat snabbt är ett måste. Om någon timme ska jag köra mot Hyllinge, MED PLÅNBOK och kolla läget sen ska jag träffa Nathalie i Helsingborg. En liten solning väntar. Sen blir det hemgång igen för imorgon ska man upp klockan fem.

Jag har lyckats vända dygnet bra nu tycker jag. Jag går och lägger mig mellan nio-elva och somnar innan tolv. Oftast lyckas jag iallafall somna innan tolv och det känns väldigt väldigt väldigt bra och behövande (:

Nåväl, mat mat mat.. och en sak, ni är smått värdelösa ni som kollar in här för aldrig får jag någonsin någon respond på vad jag skriver, på mina bilder eller vad jag än publicerar. Får bara engelska spammare som skriver massa hashla hashla och dom förstår inte ens vad jag skriver. You suck.. De va bara de jag ville tillägga nu är det snart mat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0