Home sweet home.

Jag har äntligen landat med fötterna på hemmaplan, visserligen en timme sen men ändå..



Pappa står i köket och håller på att göra hemma gjorda piroger, smarrigt. Jag väntar på att han ska bli klar så jag kan laga mat men självklart tänker jag nog sno en pirog (också?)..

Även jobbpasset idag har gått fort, sånt gillar jag woop woop. Känns som snabb tjänade pengar, fast man lagt lika mycket tid som vanligt. Efter det åkte jag till affären och handlade lite mat till jobbet imorgon så jag inte står utan som idag. Visserligen hade jag med mig en banan men den åkte med hem igen eftersom jag tog en banan från jobbet istället (; höhö..

Drickyoghurt is the shiaaat! Så har köpt de både till idag och måndag, förberedd var namnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0